استارتو

معرفی شگفت انگیز ترین تازه وارد بازار محصولات دیجیتال

شرکت شیائومی و دست آورد های آن

حتما تا به امروز نام کمپانی شیائومی را شنیده اید، یک کمپانی تازه کار چینی که توانست در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آورد های بزرگی برسد،این شرکت در ابتدا با گوشی شیائومی شروع به فعالیت نمود و سپس توانست نام خود را در سایر حوزه های هوشمند سازی همانند تلویزیون، ساعت، تبلت و... به نوعی پرچم دار کند اما چرا نام شائومی؟ شیائومی  در لغت به معنای برنج کوچک است اما در لغت فارسی به معنای "ارزان" تلقی می شود. این شرکت معتبر در سال های آغازین فعالتی خود تنها یک شرکت الکترونیکی بود که در بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه می داد و دفتر این شرکت نیز در شهر پکن واقع شده بود اما درست در سال 2011 این برند نام خود را در بازار معرفی نمود و توانست به عرصه رقابت با بزرگترین کمپانی های حال حاضر یعنی اپل، سامسونگ، سونی و... رخ نمایی کند.

برچسب‌ها : گوشی شیائومی , شیائومی , خرید گوشی شیائومی, بهترین گوشی شیائومی,

تلویزیون شیائومی و استقبال بی نظیر از آن برای خرید

این روزها بازارها در قبضه یک برند تازه از راه رسیده به نام تلویزیون شیائومی گرفتار... البته گرفتار که نه، حال و روز خوشی دارند؛ چون واقعا شیائومی کیفیت قابل قبولی دارد و در مقابل هزینه ای که دریافت می کند محصولات و کالاهای با کیفیتی به مشتریان ارائه می کند

برچسب‌ها : خرید تی وی,تلویزیون شیائومی,خرید تلویزیون,

همه چیز درباره ماینر کردن بیت کوین

احتمالا این روزها نام ارز دیجیتال و ماینر بیت کوین و کسب درآمد از آن را شنیده باشید و یا به این فکر افتاده باشید که از این طریق کسب درآمد کنید. در این مقاله قصد داریم مفاهیم ماینر و دستگاه ماینر و واژه های وابسته به آن را به طور مختصر برای شما شرح دهیم. پیشنهاد ما به شما برای ورود به این عرصه این است که حتما قبل از شروع آن درباره ارز دیجیتال و بازار آن بیشتر بررسی کنید چرا که هر چقدر دانش شما در این زمینه بیشتر باشد احتمال موفقیت شما بیشتر خواهد شد. عنوان مفاهیم به شرح ذیل تعریف می شود
برچسب‌ها : ماینر,ماینر بیت کوین,ارز دیجیتال,دستگاه ماینر,خرید دستگاه ماینر,

ماینرو استخراج بیت کوین با دستگاه ماینر

حتما این روزها واژه بیت کوین، ماینر، استخراج بیت کوین با دستگاه ماینر ، ارزهای دیجیتال، مزرعه فارم ، ماینینگ ، به گوشتان خورده. اگر شما نیز قصد دارید از این طریق کسب درآمد داشته باشید و آشنایی با ارزهای دیجیتال و مفاهیم آن ندارید می توانید برای خواندن این مقاله چند دقیقه ای وقت بگذارید. امیدوارم برایتان مفید باشد. همراه ما باشید.

برچسب‌ها : ماینر,دستگاه ماینر,ماینر بیت کوین,استخراج بیت کوین,ماینینگ,

استخراج ماینر بیت کوین به چه صورت است؟

در مورد بیت کوین، استخراج‎کنندگان یا ماینر ها از سخت‎افزار ویژه‎ای برای حل مشکلات ریاضی استفاده می‎کنند و در قبال آن تعداد خاصی بیت کوین به دست می‎آورند. چنین کاری یک راه هوشمندانه برای انتشار این پول رایج است و همچنین افراد بیشتری برای استخراج انگیزه پیدا می‎کنند.

برچسب‌ها : ماینر بیت کوین,تجهیزات ماینینگ,خرید ماینر,دستگاه ماینر,